Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2009

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ.

FACT #1: Το Sims είναι το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών για Η/Υ.
FACT #2: Προκαλεί μεγαλύτερο εθισμό από τα ναρκωτικά.

Τα Sims 1 και 2 (και κάποια από τα expansions, ειδικά το University) τα είχα λιώσει όταν είχαν κυκλοφορήσει Η τρίτη συνέχεια κυκλοφόρησε φέτος αλλά μέχρι στιγμής έχω καταφέρει να μείνω "καθαρός". Το έχω χαζέψει λίγο σε άλλον υπολογιστή (δεν έπαιζα εγώ) και δείχνει να έχει αρκετά καινούργια στοιχεία από το προηγούμενο ώστε να με ιντριγκάρει. Με αποτέλεσμα τελευταία με βασανίζει το εξής ερώτημα:

Να το εγκαταστήσω στον υπολογιστή μου και να ξαναχωθώ στο σύμπαν των Sims; (διακόπτοντας οποιαδήποτε άλλη αξιοποίηση του ελεύθερού μου χρόνου και κόβοντας κάθε κοινωνική επαφή)
Ή
Να παραμείνω φυσιολογικός άνθρωπος; (ο οποίος βέβαια θα στερηθεί την awesomeness αυτού του παιχνιδιού).

Υπάρχουν και ευχάριστα διλήμματα στη ζωή.

1 σχόλιο: