Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου 2009

IN A "ΡΕΤΙΡΕ" MOOD.

Το "ρετιρέ" με έχει σημαδεύσει...Το χάζευα μικρός όσο έπαιζα με τα παιχνίδια μου μπροστά από την τηλεόραση, το έβαζα να το δώ ως φοιτητής όταν ήθελα να "καώ" εκείνα τα πρωινά του Αυγούστου στην Αθήνα. Έχω, όπως αρκετοί της γενιάς μου, μια σχέση λατρείας μαζί του που μετράει πάνω από 15 χρόνια.

Φέτος, για πρώτη φορά από τότε που τελείωσε η σειρά, το Mega αποφάσισε να μην την προβάλλει σε επανάληψη το καλοκαίρι. Ενώ το κανάλι γιόρταζε τα 20 του χρόνια, το "ρετιρέ" απουσίαζε από τον εορτασμό αυτόν, αλλά και από τους τηλεοπτικούς δέκτες. Μια αχάριστη κίνηση απέναντι σε ένα προϊόν που όποτε χρειάστηκε ήταν πάντα εκεί για να γεμίζει αμέτρητες ώρες νεκρού τηλεοπτικού χρόνου για το κανάλι. Τέλος εποχής...

Το καλοκαίρι πέρασε και τα πρώτα σημάδια στέρησης άρχισαν να μου εμφανίζονται. Σκηνές από τη σειρά ερχόντουσαν συνέχεια στο μυαλό μου. Ψάχνοντας στο internet για επεισόδια έπεσα πάνω σε δύο καταπληκτικά άρθρα για τη σειρά. Αξίζει να τα διαβάσετε με προσοχή (ακόμα και τα comments). Προσωπικά πέθανα στο γέλιο, είναι εξαιρετικά καλογραμμένα.

-ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΟΥ ΡΕΤΙΡΕ
από το blog last night the tv saved my life

-ΤΑ 11 ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΑ ΚΛΙΣΕ ΤΟΥ ΡΕΤΙΡΕ
από το blog enteka

Το ρετιρέ ΠΡΕΠΕΙ να επανέλθει στην ελληνική τηλεόραση το επόμενο καλοκαίρι ακόμη κι αν χρειαστεί να μαζέψουμε υπογραφές. Χρειαζόμαστε την ζοχαδιασμένη Κατερίνα Γιουλάκη να φωνάζει και την Χαρούλα Πεπονάκη να τσαντίζεται και να στέλνει όποιον την εκνευρίζει στο διάολο. "ΡΕ ΑΪ ΠΑΓΑΙΝΕ ΡΕΕ, ΡΕ ΑΪ ΠΑΓΑΙΝΕ!!" (Τίρι τίρι τι τι).

3 σχόλια:

  1. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι... το ρετιρέ αυτήν την περίοδο προβάλλεται στο mega! Κάθε Σαββατοκύριακο στις 10 το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ??? λέω κ εγώ πώς το ξεχάσανε έτσι...Σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε, δεν το είχα πάρει χαμπάρι. Άρα παραμένει το ρεκόρ ότι προβάλλεται ΚΑΘΕ χρονιά σε επανάληψη από τότε που τελείωσε. GO RETIRE GO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέρμα τα ξενύχτια Παρασκευές κ Σάββατο...Ξύπνημα νωρίς με ξυπνητήρι για ΡΕΤΙΡΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή